luni, 23 noiembrie 2009

Elek, Japalău şi Ţurcan daţi afară!


După a treia remiză consecutivă, managerul Petrolului a promis la conferinţa de presă că va lua măsuri drastice. Aşa a şi făcut. Astăzi, la primul antrenament de după egalul cu Dunărea Giurgiu a trimis acasă trei jucători. Ei sunt Robert Elek, fotbalistul venit de la Oţelul Galaţi nu a reuşit să facă diferenţa în atac aşa cum ar fi trebuit, Mihai Ţurcan, atacantul moldovean nu prea a jucat, acuzând în repetate rânduri accidentări, nu a reuşit să înscrie la Ploieşti de la începutul sezonului, iar ultimul vizat a fost un alt moldovean, Sergiu Japalău care a intrat constant pe finalul meciurilor, pierzându-se mereu în joc fără a da randamentul dorit de antrenorii galben-albaştrilor. Această primă măsură nu va fi însă ultima, sunt şi alţi jucători care au primit un ultim avertisment şi cu prima ocazie când vor călca pe bec vor fi trimişi şi ei acasă după spusele lui Vivi Răchită: „Am ajuns la concluzia că nu ne mai putem baza pe ei, aşa încât am decis să întrerupem colaborarea de comun acord. Mai sunt ţi alţi jucători care au primit un ultim avertisment şi vreau să înteleagă că trebuie să-şi schimbe atitudinea pentru a avea un viitor la această echipă. Aşa cum am mai spus, ne dorim cu totul altceva la Petrolul. Vrem sa fie respectate istoria, imaginea, palmaresul clubului, să fie respectate fostele glorii care vin, meci de meci, în tribună. Vor juca aici doar aceia care vor demonstra că merită cu adevarat sa apere clubul Petrolul, care vor fi cu sufletul alături de echipă, şi cu care cred eu ca vom putea sa ne atingem obiectivele de performanţă". Tot managerul galben-albaştrilor a dorit să transmită un mesaj şi suporterilor care au venit din nou în număr mare la stadion: “Îi rog să-şi aducă aminte ce am discutat în vară, atunci când am spus că vom încerca să promovăm, dar că nu acesta este obiectivul nostru principal în acest an. Să nu se uite problemele financiare cu care ne-am confruntat, deoarece cu zece zile înainte de începerea campionatului noi nici nu eram înscrişi, iar primii bani au venit după ce am debutat în noul sezon. Palmaresul, sigla, OSIM-ul le-au revenit ploieştenilor şi vrem, în primul rând, să creem o echipă pentru ei, să construim un club profesionist, şi cred că suntem pe drumul cel bun".

Niciun comentariu: