duminică, 19 septembrie 2010

Declaraţii Vivi Răchită


După a patra partidă consecutivă câştigată de ploieşteni, tehnicianul Petrolului, Vivi Răchită a ţinut să menţioneze pentru site-ul oficial al clubului: "A fost un meci spectaculos, aşa cum şi aştepta publicul de la două dintre cele mai titrate echipe ale provinciei. Pentru noi, pentru antrenori, a fost însă un joc cu mari emoţii, şi, ar fi bine ca, pentru binele nostru, jucătorii să ne ofere cât mai puţine momente de acest gen pe viitor. Revenind la joc, cred că am obţinut o victorie meritată. Am făcut şi câteva greşeli grave, am primit două goluri, dar am reuşit să revenit de fiecare dată şi să obţinem un succes important. Astăzi, diferenţa a fost făcută de valoarea jucătorilor, de experienţa lor şi de pregătirea fizică."

Referitor la faza penalty-ului din care galben-albaştrii au deschis scorul şi care a născut multe controverse atât în delegaţia arădenilor cât şi în presă, Vivi Răchită a precizat: "Sunt de părere că a fost penaly, pentru că se vede că fundaşul îl împunge pe Opriţa. Am jucat fotbal, am fost fundaş şi ştiu ce înseamnă să dezechilobrezi un om în aer."

Suporterii gazdelor "mai răi decât cei din Giuleşti sau Craiova"
"Mi-am dorit să jucăm la Arad, într-un loc important al istoriei fotbalului românesc, dar n-am înţeles ce s-a întâmplat cu spectatorii, mai ales cei de la tribuna a doua. Mi s-au părut mult mai răi decât cei din Giuleşti sau Craiova, chiar nu i-am înţeles.", a mai adăugat antrenorul ploieştenilor."

Niciun comentariu: