duminică, 27 martie 2011

Atacuri nefondate!

Prin vocea managerului general Valeriu Rachita, FC Petrolul Ploiesti respinge categoric toate acuzele formulate de catre jucatori si oficiali ai clubului UTA Arad, prin care este adus un grav prejudiciu de imagine clubului ploiestean. "Chiar daca am decis sa nu mai vorbesc pana la finalul campionatului, aceste acuzaţii extrem de grave m-au determinat sa ies din silenzio-stampa si sa le raspund tuturor celor care nu fac altceva decat sa arunce cu noroi in clubul nostru. Am remarcat faptul ca, dupa meciul de sambata, cei de la UTA au fost preocupati, in primul rand, sa gaseasca tot felul de scuze pentru esecul lor, altele decat cele bazate pe desfasurarea strict fotbalistica a evenimentelor din teren. Daca as fi fost in locul lor, să pierd un meci după ce am condus cu 2-0 la pauza, nu mai ieseam din casa doua saptamani… Asa inteleg ei, prin aceste atacuri, sa-si ascunda neputinta, frustrarea, dupa ce i-am batut de doua ori in acest campionat! Sau, cine stie?, poate au avut vreo prima de prin alte parti si sunt extrem de suparati ca au pierdut-o! Am stat de vorba inaintea meciului cu Nagy si nu mi-a spus nimic despre acest caz", a afirmat Valeriu Rachita. "Nu vom pica in plasa celor care incearca sa ne destabilizeze si vom merge in continuare pe drumul nostru. Petrolul a jucat toate meciurile doar pe teren si asa o va face si mai departe", a precizat Valeriu Rachita.

sursa: FCPETROLUL.RO

Niciun comentariu: